søndag 1. juni 2014

Livstegn!

Hei alle sammen! :)

Jeg er bare innom for å gi et livstegn for de som ikke følger oss på facebook! Vi har hatt et par veldig travle uker etter vi kom hjem fra Klinikk for alle. Har hatt planer om å oppdatere flere ganger, men så kommer kvelden og jeg er for trøtt, eller noe annet må prioriteres!

Og i dag vender vi snuten mot PTØ senteret i Hamar(Ottestad!), for to uker med intensiv trening der. Vi må dra hjem ei uke før de andre, da verdens beste storebror har avslutning på barneskolen siste uken før sommerferien! Og det må vi jo selvsagt få med oss ♥ Så starter sommerferien for gutta, mens vi foreldre skal jobbe noen uker til! Det blir godt med noen uker ferie for Daniel nå, det har vært et intensivt år, mye spennende som har skjedd. Jeg kan vel oppsummere det til at det har vært et veldig, veldig bra år. Og mye av det kan jeg takke skolen til Daniel for, og de som jobber med han der! Helt fantastisk!! :)

I dag er vi som vanlig ikke helt i rute, og her sitter jeg og blogger ;) Så jeg får vel bare manne meg opp til litt pakking ;)

Daniel fikk vekke pappa i dag, og var storfornøyd med det! ♥ Nå derimot er han litt lei seg fordi han ikke fikk ligge og kose i senga vår lengre! Han kunne lagt der i flere timer sammen med oss!


Ha en fin dag alle sammen :)

Mange klemmer fra Karina og Daniel ♥

2 kommentarer:

  1. Oj, så stor gutt han plutselig hadde blitt!! Flott fyr:-)

    SvarSlett
  2. Så fin gutt, det lyser glede i øynene hans <3 For en fantastisk familie dere er! Sender dere lykkeønskninger!

    SvarSlett