mandag 14. april 2014

Bilder fra PTØ-oppholdet 23-28 mars 2014

Ikke før i går fikk jeg tid til å laste bilda på kameraet over på dataen, og gå gjennom de. Og der dukket det opp mange fine bilder fra da Daniel var på PTØ-senteret i Hamar nå i slutten av mars. Jeg var jo ikke med, så det var kjekt å se litt bilder fra oppholdet! Herlige Daniel har koset seg under treningene, som vanlig! Ikke noe å si på humøret og innsatsviljen på den fyren!

Her er et knippe bider:

























Så kjekt å se at han koser seg med "Art and Craft", det er ikke så lenge siden han synes det var pyton!

Siden assistenten som jobber på dagtid er sykmeldt, er jeg hjemme med Daniel i dag. Daniel fikk frokost på sengen, og vi lå og koset oss til kl 10! :) Han liker rolige morgener! :) Vi tok en omgang med øyetrening da vi sto opp, mens jeg spiste frokost, også var det tid for fysioterapi "ala mamma". Daniel er ikke bare enkel å få tøyd, ikke alltid det er like gøy med denne fysioterapien, og han vet hva han skal gjøre for at mamma ikke får tatt noe på han (Han bruker spastisiteten sin for det det er verdt ;). Men etterhvert roet han seg litt ned, vi hørte blant annet på fuglekvitter utenfor, og det var litt spennende, så da ble han litt mer avslappet. Jeg fikk gjennomført en ganske så ok økt med passive tøyninger, og nå er han oppe og står i ståstativet. Koser seg med å se Elias :)

Så da får jeg få unna litt forfallent arbeid i heimen! Camilla kommer på jobb i ettermiddag, og da er vi klar for to jobbintervju! Det blir spennende!

Ha en fin mandag alle sammen!



Klem Karina og Daniel ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar