onsdag 3. juli 2013

Ha en herlig dag :)

I dag skinner sola har i Ålesund! Jeg hadde min siste arbeidsdag på over 4 uker i går, og storebroren i huset for akkurat avgårde til farmor og farfar i Sverige. Han var slettes ikke reisesyk, men det er jeg! Blir godt å ha han trygt fremme! ♥

Daniel ble vekt av storebror i dag, som fortalte at han skulle dra til Sverige. Daniel var trøtt, og reagerte ikke noe på det han fortalte. Da jeg minnet han på det etter han hadde våknet litt til, gikk det opp for han, og han viste tydelig at han ikke syntes det var greit. Heldigvis er det ikke så mange dager til vi gjenforenes!

I dag må jeg få ordnet endel, og kanskje så smått begynt pakkingen. Det er mye som skal med når man skal på ferie. Det blir en assistent-fri ferie, dvs hele 4 uker uten assistent. Det blir nok både deilig og travelt på en gang! Daniel tar jo ikke akkurat ferie fra sine behov, spasmer og kropp som ikke lystrer. Men det får bli litt fysioterapi på stranden osv ;) For vi har bestilt fine vær alle ukene! Fredag blir hans siste dag i barnehagen! To flotte år i Veslefrikk barnehage er over. Nye utfordringer, men forhåpentligvis også flotte år venter på Hatlane skole fra 19 august. Vi gleder oss til å komme godt i gang med kommunikasjon og mye annet spennende! :) Men først tar vi en velfortjent ferie sammen ♥ Virkelig etterlengtet etter et meget travelt år!

Gode Daniel klar for en ny dag i barnehagen sammen med Maylinn.

Ha en herlig dag alle sammen!!

Klem Karina og Daniel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar