lørdag 27. april 2013

Bursdagsfeiring!

6 års dagen til Daniel kan ikke bli feiret nok, og i dag inviterte vi slekt og venner på bursdagsselskap! Jeg begynte å lage kaker ganske seint i går kveld (2130..) avsluttet ved midnatt, og fortsatte bakingen i dag tidlig da jeg sto opp. Vi kom i havn på et vis..

Vi storkoset oss :) Kjekt å samle slekta! Til og med søskenbarnet til mamma fra Bergen fikk være med å feire Daniel i dag! Hun hadde jeg ikke sett på over 10 år, så det var jo gøy :) Daniel fikk enda flere fine gaver, og jeg tror de fleste gikk mette :) Jeg hadde laget snickerskake, pavlova, oreokake, brownes og muffins. I tillegg serverte vi karbonader og loff og pølser med brød.


Magnus for og kjøpte Wilton sin konditorfarge i siste liten. Så muffinsene ble riktig så fargerike :)


Daniel fikk "Den lille larven aldrimett" brettspill i bursdagsgave fra oss da vi var i Hamar, og i dag fikk han boka fra mormor. Og her har jeg laget larven "aldrimett" med muffinser :) Oppskrift finner du her

Besøket kom i to puljer, når det skjer mye rundt Daniel har han mer enn nok med og bare være. Men da det ble et pusterom var han kjapp med og spør etter kake :)


Klar for litt kakesmaking :)


Nam!!

Etter slekta hadde dratt, kom det tre vennepar av oss med små håpefulle. Veldig kjekt :)


Og det tok vist aldri stopp med gaver!! Også med Emilpapir da :) Daniel har sett flere av "Emil- filmene", og han og pappa`n pleier og tulle med at Daniel må stikke av til "snikkerbua" innimellom! Det synes Daniel er veldig morsomt! :) Denne gaven inneholdt et såpeboblesverd, som lager stoore såpebobler! Vi gleder oss til det blir litt varmere i været så vi får teste ut :)

Daniel var veldig klar for senga da han fikk legge seg i 2030 tiden! Og jeg var veldig klar for sofaen ;) Håper alle våre lesere har en fin lørdagskveld!

Klem Karina og Daniel ♥

1 kommentar: