onsdag 12. desember 2012

It`s hard to be a NISSEMANN!!


It`s hard to be a nissemann!

I dag var dagen for hvile for Daniel. Nissefesten i barnehagen i går var veldig spennende, og Daniel var svært spastisk hele dagen. Han roet seg ikke før ved midnatt i går og våkna igjen i 0630 tida. Tror han syntes det var deilig og slappe av hjemme. Barnehagen skulle i kirka i dag, og det hadde bare gjort at Daniel igjen fikk en dag med mye spasmer. Og siden det er Lucia feiring i morgen, var det greit og hente seg litt inn! ;) I morgen skal vi også på teater om kvelden, så det blir nok en dag med mange forventninger og spenning i kroppen.

Nå nærmer julaften seg med stormskritt.. vi er halveis, og jeg merker at det har vært mye de siste ukene. Selv om noe av det er fornøyelser, så tar det på det og ;) Jeg har sovet dårlig de siste nettene, i tillegg til at enkeltvedtak og andre vedtak surrer i hodet mitt (til og med Tømmerdal sitt, om noen har fått med seg den saken, jeg har i hvertfall alltid noen tanker på lur når sånt blir tema i media), er det også julekort, julegaver, hvordan assistent puslespillet skal gå opp osv som også surrer rundt. Men i dag fikk jeg ordnet julekort, og kjøpt to gaver som skulle med posten før migrenen ble for ille. Heldigvis var tante Marianne her hjemme med Daniel, jeg kapulerte da Sebastian las om likheter og ulikheter ved landa i Norden...

Men vi har jo rukket og kosa oss også:) Og jeg har jo bare verdens søteste nissegutt her hjemme! Her er litt bilder fra desember måned :)


1 des, og nisselua må være på når vi skal ut og handle :)


2 des; Julegrantenning på Blindheim barneskole.. og iiiiisende kaldt! Godt vi skulle på middagsbesøk etterpå :)


To flotte gutter ♥


3 des, og jeg har endelig fått pakket inn litt av gavene i adventkalenderen (fremdeles ikke helt ferdig ;)


Daniel får åpne 2 des. gaven sin, mens Sebastian åpner for 3 des. Fornøyd sa du? Til og spise opp sa du? Goingen!


På PTØ senteret trener Daniel mye med en slik glitterpinne, så da passet det fint og få det i kalendergaven :)


5 des inviterte vi onkel Mads og mormor på julemannbaking. Daniel, pappa Magnus og mormor var kjempe flink.. baka og baka ;) Jeg knipsa og var generelt litt lite futt i, mens de største guttene var mest interessert i og spille tv spill og spise de julemannene som var ferdige.. Sånn det pleier og være det :)


Stor stas og bake for Daniel da ♥


Kalendergaven til guttene denne dagen var "Knerten kakeformer". Her hjelper pappa til.


På søndag den 9 des var vi på førjulssøndag i Borgundgavlen. Fast tradisjon det :)


Morro var det og! Storebror og Daniel koser seg i lag :)




Tralalalalalaa....

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen :)

Klem Karina og Daniel ♥

2 kommentarer:

  1. Er utrolig dårlig på å kommentere på blogger, men du fortjener virkelig tilbakemelding! Har følgt med stort sett hele veien, og jeg vil først og fremst si at jeg er veldig imponert over all den positive energien dere sprer, hele familien. Dere stråler alle sammen, og om jeg kan kalle meg "stolt", på tross av at jeg ikke kjenner dere, så er jeg det!! Det er så fint å se bilder av den nydlige livsglade sønnen deres, og jeg setter stor pris på at du vil dele det du deler med oss lesere :-) heier på dere!! Med dette, vil jeg ønske dere en videre fin adventstid, og en riktig god jul! <3 varme klemmer fra myrlandsjente :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen ♥ takk for kommentaren! Blir veldig glad for kommentarer, og rørt over gode ord ♥

      Ha ei flott adventstid og ei god jul du også!!

      Slett