mandag 15. oktober 2012

Da var ferien over!

Da var høstferien over! Magnus kom hjem i natt. Han dro til Sverige på torsdag, så jeg og guttane har koset oss alene i helgen.


Fredag var Daniel på barnehagen og jeg og storebror gikk oss en fjelltur :)

Dagene går virkelig i ett når jeg er alene med Daniel. Han krever all min tid. I tillegg var jeg så dum at jeg begynte på søknaden på "Grunnstønad" som jeg har utsatt i ett år, og den er ganske omfattende. Men jeg fikk da skrevet den ut på lørdag, så jeg og Magnus får se over den i lag, og levere den videre til legen.

Grunnstønad søker vi om for og få dekket noen av utgiftene vi får pga trygdebilen til Daniel, i tillegg til at Daniel har stor slitasje på klær og sengetøy.

Lørdagskvelden koset vi oss med "stigespillet". Daniel syntes det var kjempe stas og få spille sammen med oss. Daniel har en "high and low" rullestol fra Etac, er det barn som leker på gulvet kan vi senke den ned, og skal han sitte ved bordet sammen med oss, passer den perfekt der og.


Dette var morsomt ♥

Vi har hatt nydelig vær i Ålesund de siste dagene, og jeg kjenner på den dårlige samvittigheten over at vi ikke får nyte det. Over at tida ikke strekker til. Vi hadde vært ute hele dagen på slike dager om muligheten hadde vært der. Og jeg har så lyst, så lyst når været er slik som det har vært.

Men vi fikk oss en flott og forfriskende tur i nydelig høstvær i går. Det var godt og komme seg ut, selv om det ble litt i det kaldeste laget for Daniel på slutten.


Daniel har alltid et smil på lur♥

Håper dere alle får ei riktig fin uke!! :) Vi har endel møter, i tillegg til jobb denne uken, og på torsdag får vi besøk av et vennepar med barn fra Sverige :) Vi gleder oss :) De har ikke møtt Daniel etter ulykken ♥


Klemmer fra Karina og Daniel ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar