torsdag 7. juni 2012

Lørdagsgodt?

Det har ikke blitt så mye lørdagsgodt på Daniel siden ulykken, innimellom har han fått smake på ei klubbe, eller noe storebror har. Lørdag kom pappa hjem fra butikken med en overraskelse til Daniel. Pappa hadde kjøpt lørdagsgodt ♥ Og Daniel ble veldig ivrig! Når Daniel blir ivrig, blir han også veldig spastisk. Det ser du godt på hendene hans, han strekker hele kroppen sin, og han klarer ikke og snu hodet sitt dit han vil.


Hva har pappa kjøpt, Daniel??


Daniel blir ofte så ivrig at han ikke klarer og se på det han egentlig vil se på. Men han ser det uten tvil i sidesynet sitt ;)


Daniel klarer og bryte spasmen og ser at det er Knerten potetgull han har fått. Han er nok litt usikker på hva det er ;)


Potetgull, Daniel! Vil du smake?


Daniel har blitt veldig flink til å stikke ut tungen når han skal smake på noe.


Er vel ingen tvil om at den gutten ble glad? ♥ Han fikk ikke nok av potetgull den lørdagskvelden ;) Knerten potetgull og Knerten film, perfekt avslutning på dagen :)

Vi merker vel uten tvil at vi har mer enn nok og gjøre for tiden. 2 etg i nybygget begynner og blir ferdig. Magnus driver med foring av vindu og dører nå. Så blir det listing etter det. Forhåpentligvis ferdig med det i helgen en gang. Gulvlistene kommer dessverre ikke før neste uke. Men vi begynner nok likevel og flytter ting ut av stue/kjøkken i 1 etg. Jeg er klar for et stor kjøkken ;) Kanskje jeg får sparklet lørdag og malt første strøket søndag?

Magnus jobber jo 100%, så det blir på kvelden han får gjort noe i ukedagene, han jobber ofte til seine kvelden. Jeg er tilbake i 50% jobb og var på jobb mandag og tirsdag denne uken. I dag har jeg vært på nærmøte med spesialpedagog og assistenter, der vi gikk gjennom Daniel sin IOP (Individuell Opplæringsplan) og fikk planlagt litt hva vi skal jobbe med i ukene frem til sommerferien. I morgen skal vi på utprøving av Permobil, jeg skal jobbe litt mer med ASK og jeg skal på personalmøte på jobb noen timer. Fredag blir det nok mer ASK jobbing på meg, og forhåpentligvis litt avslapping før jeg starter ei helg med Reunion med sykepleierkullet mitt. Det blir utrolig kjekt og møte alle igjen.


Lørdag fikk Magnus åpnet opp inn til 1 etg, lagt resten av tapeten på fondveggen på stua og ryddet ut. Her har jeg tatt bilde fra gangen inn til nye delen etter Magnus åpnet for godt :)Gulvet på gangen skal selvsagt også byttes etterhvert, men er ikke prioritert.


Søndag begynte han på gulvet. Lekkert? :)


Scrapperommet mitt :)

Det er uvirkelig at vi snart har ei stor stue og boltre oss på, og at jeg har et scrapperom hvor jeg kan koble litt av. Jeg gleder meg!
Ha ei fortsatt fin uke alle sammen! :)

Klem Karina og Daniel

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir ! Har lest bloggen deres utrolig lenge, men aldri kommentert før så tenkte det var på tide. Er glad for at du deler hverdagen med oss. Hilsen legestudenten :)
    God sommer til dere 4.

    SvarSlett
  2. Åååå, nydelige, nydelige og ivrige Daniel - sååå kjekt. Sitter med lørdagsfølelse på en torsdag jeg :-) Så flott det blir i nydelen Karina. Stort kjøkken høres supert ut. Nå begynner ting å roe seg litt for meg slik at jeg kan få skrevet litt flere kommentarer. Jeg leser som vanlig alt du legger ut og nyter de flotte bildene du deler med oss lesere. Dere er en slik flott familie og Daniel er en liten helt rett og slett.
    Mange go'klemmer fra meg

    SvarSlett