onsdag 12. oktober 2011

Tirsdag 12 oktober.

Det ble ikke skrevet noen dagbok denne dagen, men i takt med at smertestillende og sovemedisin blir trappet ned, så våkner Daniel mer og mer. Og vi ser bedre og bedre hvilken invirkning skaden har for kroppen hans. Allerede nå må det lages fotskinner for og forebygge spissfot. Han får fysioterapi daglig. Og han har noen urolige netter, med mye slim og mye suging av luftveier.


Daniel er klar for skinner til føttene.

Skinnene ble tatt i bruk samme dag, men de var desverre ikke gode nokk, og Daniel sine spasmer var for sterke til å bruke vanlige ortoser, derfor ble han den 26 oktober gipset.

2 kommentarer:

  1. Huff, lille vennen - alt det den lille kroppen har vært gjennom :-( Og dere som har fulgt ham også :-(
    Det må ha vært tungt å være der og se hvordan han forandret seg fra å være en livlig gutt som alltid ville ut og leike, til å være sengeliggende. Det er så godt å vite hvor langt han har kommet nå i dag, og det at jeg vet det er vel det eneste som gjør at jeg ikke hulkegriner nå. Tårene renner (som de så ofte gjør når jeg leser om dere og Danielen deres), for det er en urettferdig verden vi lever i, det er det ingen tvil om. Ingen skulle måtte oppleve noe så meningsløst som det dere har gått, og fortsatt går, igjennom. Jeg har sittet her og hulkegrint også, tro du meg...

    Dere er utrolig sterke, hele familien, og jeg ønsker dere som vanlig alt godt :-)

    Go'klem til Daniel, Sebastian, mamma og pappa

    SvarSlett
  2. Nå har jeg sittet og lest alle innleggene dine fra dagboken dere skrev for ett år siden.. Det er så sterkt, med bildene og alt! Dere måtte gjennom alle foreldres mareritt!! Fy søren altså..
    Dere har virkelig vært tapre og sterke, ikke minst lille Daniel!

    SvarSlett