lørdag 18. juni 2011

Pakke i posten!

Torsdag fikk Magnus hentet en pakke vi hadde fått på posten. Vi ventet ikke på noe, og var selvsagt nysgjerring på hva det kunne været. Men pga pinsehelga og travle dager tok det noen dager før vi fikk hentet den. Og vi var ikke forberedt på innholdet:

" Etter å ha kjent deg Karina i mange år, er det ikke uventet å se at du takler en utfordring som dere har nå så fantastisk. Du har alltid hatt en spesiell karisma og det bor noe "ekstra" i deg. Positiv, blid, lojal og har omsorg for folk i omgivelsene dine. Jeg kjenner ikke mannen din Magnus, men ser at dere har det godt sammen og at han er en flott mann for deg. Dere får nok kreftene dere behøver i tilværelsen slik den ble, og det er heller ikke uten betydnng at du har din mamma og snille søster, og ellers et stort nettverk som tar vare på og hjelper dere. Som gammel venn av familien kan jeg bare følge deg på avstand, jeg er kjempeglad for å kunne følge bloggen din. Det er helt fantastisk å se fremskrittene til lille Daniel, og du har en utrolig fin gutt i Sebastian.

Det gjør så sterkt inntrykk og jeg er så rørt over å lese bloggen din, at jeg har lenge tenkt "hadde man bare kunne gjort noe for dere". Jeg har vært innom det meste av tanker om hva som kunne vært positivt for dere. Det kunne vært en tur å spise en god middag, en fin kulturopplevelse, noen fine leker til barna, spatur til mamma og pappa, noe dere ønsket i huset, ja, egentlig det meste av hva som kunne vært positivt. Men, å velge noe som kan være fint for dere å gjøre, enten alene eller sammen med barna, fant jeg ut var bare umulig. Så i stedenfor gave, sender jeg dere enkelt og greit en liten oppmerksomhet, som jeg håper dere tar for hva det er, bare et oppriktig ønske om å kunne gi dere "noe". Derfor er jeg også snonym, jeg ønsker ingen takk tilbake.

Jeg håper fremgangen til Daniel bare fortsetter og fortsetter, og tkker for at du deler både oppturer og nedturer, gleder og sorger på bloggen min. Det er så mange som følger dere, og jeg ser at det både er ukjente og kjente som kikker innom. Dere har en helt spesiell historie, og det er nok mange som blir ettertenksomme og rørt av alt dere deler med verden.

Ønsker deg og familien din alt det beste videre Karina. Ta vare på hverandre."


♥ Du sier du ikke ønsker noen takk tilbake, men gjennom bloggen min, som jeg vet du leser, må jeg få takke deg. Brevet, oppmerksomheten og gavene til barna.. jeg har ikke ord! Vi satt egentlig bare å måpet ei god stund, både jeg og Magnus. Barna var kjempe glade for gavene. Den hoppende kaninen var virkelig midt i blinken for Daniel. Han gråter når vi skrur den av, og den vil uten tvil fange oppmerksomheten hans når han trener. Det er virkelig rørende at noen "der ute" gjør noe sånt for oss. Og vi undret oss på hvem det kunne være. Vi fant fort ut at vi ikke kan spekulere i det, og du hadde jo også et ønske om å være anonym. Men vi vil du skal vite at det gjorde stort inntrykk, og vi aldri kommer til å glemme det. Du er et fantastisk menneske, og jeg håper du vet det! Tusen, tusen takk! ♥


♥ sola vår ♥

2 kommentarer:

  1. Åh, så utrolig herlig dette må ha vært å fått! Jeg får av og til mailer med sånt som dette, og det varmer like mye hver gang. Det gjør at jeg bare vil fortsette å skrive bloggen, og det å vite at det faktisk hjelper noen er jo fantastisk for meg ihvertfall. Men hun har helt rett i det hun sier, dere er fantastiske<3

    SvarSlett
  2. Det er ikke foruten grunn at bloggen din engasjerer og vekker følelser. Stå på videre hele familien, Daniel vil nå langt og glede mange :) Klem.

    SvarSlett