lørdag 23. april 2011

Picture perfect

Savn..

6 kommentarer:

  1. det var tungt å lese denne nettsiden,med tanke på hvor masse dere har vært igjennom! dere har 2 fantastiske gutter! daniel er sterk !!

    SvarSlett
  2. Utrolig trist og lese, Men det kommer til å gå fint med Daniel når har har en så fin mor,far og storebror. Lykke til<3

    SvarSlett
  3. Å ja, dette er på mange måter trist lesning.Full av medfølelse har jeg grått menge tårer for dere alle sammen. Allikevel, det går fremover og dere fremstår som en familie proppfulle av ressurser! Jeg beundrer pågangsmotet til hele gjengen. Stå på, jeg heier på dere og tar samtidig med meg historien deres som påminnelse om å gripe tak i dagen slik den er. Plutselig kan alt endres.

    SvarSlett
  4. Hei

    Fant bloggen din via en kommentar hos Anine og Hverdagen med og uten autisme. Da jeg kom inn hit dro jeg kjensel på Daniel fra barneavdelingen her i Ålesund, kan det stemme at det var dere? Vi var innlagt der noen uker og ble utskrevet torsdag som var.

    Skal sette meg ned når jeg får litt bedre tid og lese historien deres med den respekt den fortjener.

    Lykke til videre,
    klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Sterk lesning,får tårer i øynene av å tenke på hav både lille vakre Daniel og familien har vært igjennom.Ufattelig trist.Men jeg kan lese mellom linjene at dere foreldre er sterke og vil hjelpe Daniel til en fin oppvekst.Håper Daniel kan bli bedre for hver dag som går.Sender mine varmeste tanker til dere alle i familien,håper det kan gi dere litt styrke i en tøff hverdag. <3 Hilsen 3 barnsmamma til nå voksne barn. Klem til dere alle <
    3

    SvarSlett