tirsdag 26. april 2011

Lykken er...

å ha deg her hos oss...











10 kommentarer:

  1. Så fantastiske bilder!
    Daniel har et så sterkt og klart blikk.

    Det virker som dere klarer dere fint, synes jeg. Det er så godt å lese.

    Fortsatt god vår ønskes dere alle.

    Hilde

    SvarSlett
  2. Kjære kjære flotte Daniel og hans sterke mamma!! Jeg kom inn på denne bloggen for første gang i går, og måtte lese nesten alt som står her i dag. Tårene triller for dere, jeg gråter og leser og leser og gråter. Både av sorg, og av glede. Sorg, fordi jeg kan ikke forestille meg hvilket mareritt dere har vært igjennom, og glede, fordi det er så fantastisk å se bilder av en smilende Daniel!! :) Historien om deres nydelige sønn har rørt meg mer enn noe annet, og jeg måtte bare legge inn en kommentar her for å fortelle dette. Så utrolig flotte dere er, dere kjemper og står på for sønnen deres, jeg vet at det koster krefter. Jeg er søster til en gutt med medfødt utviklingshemming, og vet litt om hvordan livet da kan arte seg.

    Samtidig kan jeg ikke forestille meg min reaksjon dersom en slik ulykke hadde skjedd med min egen sønn, som er bare noen måneder yngre enn deres Daniel, og som faktisk også ligner litt på han.

    Jeg ønsker Daniel og dere all verdens lykke til på veien framover, kommer til å følge med dere. Sender også mange gode tanker til dere foreldre, det koster krefter å stå i det dere står i!

    Stor klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Hei! Vil bare si dette er en utrolig fin blogg. Godt å lese at det går bra med lille Daniel. Det er utrolig trist at slikt kan skje. I fjor oktober samme tid fikk jeg møte min nåværende stedatter som ble født med hjerneskade. Hun er verdens mest positive lille jente som fyller 12 år i år. Diagnosen er uvist men hun har nedsatt motorikk, er pleie trengende og har ikke språk. Forståelsen er og uvist.

    Det er godt å ha noen å kunne dele gleder og sorger ved. Det er mange ting som er utfordringer når man har det slikt som dette.

    Ønsker dere lykke til på veien. Skal absolutt følge med dere. Håper Lille gutten deres får et godt liv.

    Lykke til!!


    Hilsen Maja Kristine Berggren.

    SvarSlett
  4. Skrev om dere i bloggen min :

    http://majakristine.com/2011/04/27/kjempen-daniel/

    SvarSlett
  5. Herlige bilder ♥

    Lykke å se sånne øyeblikk Karina ♥

    SvarSlett
  6. For noen herlige bilder!
    Daniel er en sann gledesspreder. Kan ikke annet enn bli varm om hjertet når en ser det strålende smilet :)
    Håper de siste dagene på sykehuset går fort!
    Snakkes snart, vennen :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Heia

    Jeg har fått lest alt det du har skrevet, og historien til Daniel har rørt meg så sterkt. Det er virkelig en kjempe dere har.

    Og etter å ha lest hele bloggen så kjente jeg selvfølgelig dere igjen også. Smilet til Daniel er ikke til å ta feil av, den gutten kan smelte isfjell:)

    Jeg gleder meg masse på deres vegne til mandag, og er optimistisk sammen med dere. Er helt enig med deg at 7 mnd er mer en nok, vi var lei etter bare en;-) Lykke til så masse til dere, jeg følger dere videre.

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Herregud for en blid unge! blir glad av å se på bildene! Seff skulle han bli her i denne verden, han skulle jo være her for å spre glede rundt seg til alle rundt seg <3 Nei den gutten hadde ikke gjort sin misjon her i verden enda, han var bare ikke klar for å reise, han hadde så utrooolig mange flere smil på lager, og så mye mere å gi. <3

    SvarSlett
  9. kjære Karina, blir så trst av å lese bloggen, men samtidig så glad over å se hvilken fremgang Daniel har!!! dere er utrolig sterke og har et pågangsmot andre bare kunne drømt om!!! dere er tre eksempler på hva gode foreldre og storesøsken er! Lykke til videre og jeg er sikker på dere har mange gode stunder i vente..

    klem fra Torunn

    SvarSlett
  10. For en nydelig gjeng...alle som en <3

    Brita

    SvarSlett