mandag 3. januar 2011

En ny milepæl er nådd.

I dag gledet du så mange Daniel, ingenting er vakrere enn å få smil fra deg ♥ Det rører oss langt inn i hjerterota. Det er ikke hverdagskost, disse nydelige smila dine. Ikke slik som før. Før kunne du smile dagen lang. Men ingenting er som før.

Men i dag smilte vi sammen med deg Daniel, hva gjorde deg så glad? Skjønte du at mamma var på plass igjen? Har du savnet meg? Hørte du oss, da vi sa at det er dumt legene aldri ser deg når du er så fin som du er nå, de er som regel bare innom når du har feber og har det vondt.

Vi nådde på mange måter en milepæl i dag, Daniel. Du lo, du hvinte faktisk. Det er tre måneder siden sist.

Kanskje legene har hatt sine tanker om dette var det beste for deg, å fortsette livet etter denne ulykken. Det har vært en kronglete vei frem til hvor vi er nå, og vi vil møte enda flere utfordringer i fremtiden. Men i dag fikk legen sett det beste av deg. Akkurat der og da, delte vi tre noe sammen, og vi kunne smile og le sammen med deg, Danielen min. Akkurat der og da vet jeg han tenkte at det var verdt det. Det tenker mamma og!

3 kommentarer:

  1. ååååååå for en lykke karina ♥ Tårene renner og det er gledens tårer for dere :) Dette var gode nyheter og for en flott start på ett nytt år :)Han slutter aldri å overraske denne gutten :) og for en gutt!!!!!!♥

    SvarSlett
  2. Håpa og ber for at 2011 bringe mirakler etter mirakler for dokke!!! Mine tanka e hos dokke fleire gang for dag, og ej beundra kor sterke dokke he vært oppi alt ditte her! Du e en god person Karina!! Stor klem fra mej!!

    SvarSlett
  3. Tenk at han lo! Og tenk at legen fikk oppleve et sånt gulløyeblikk... Fint å kunne følge dere her inne. Tenk så langt lille Daniel HAR kommet, selv om det er mange nedturer også. Jeg tenker han skal fortsette å overraske i tiden som kommer også!
    Store klemmer fra meg (Line-mor)

    SvarSlett